Everyone in life is going to hurt you, you just have to figure out which people are worth the pain.

Hej mina fina, sitter och kollar på bb, har pausat för jag kollar med paulina men hon duschar.. Så måste vänta :) Tänkte blogga medans då.
Har vart en bra dag, vakna av att klockan ringde vid åtta, var faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle vara, solen lös in och jag kände att det skulle bli en bra dag och det blev det oxå. Hade tre matte lektioner som jag krigade igenom jobbade på för fullt!
Sluta vid tre tog bussen, sen gick jag från brunn hem. Ganska kallt, men fan det kändes bra.
har inte hunnit göra så mycket. Ska fortsätta vänta på paulina, men vi hörs laterooo! hoppas ni haft en tung dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback