Den som står dig närmast sviker dig hårdast..

Känner mig ensam, sviken. Kollar tillbaka på minnen, år ,saker jag saknar saker som jag ångrat att jag gjort , jag önskar att jag bara kunde få tillbaka den tiden och ändra det som gick fel..  Men jag måste börja lära mig leva från nuet. Sluta blicka tillbaka till saker som bara gör mig ledsen, ta tag i mitt liv.  Börja se framåt istället, jag kan inte fortsätta kolla tillbaka, jag sänker bara ner mig själv..
Jag måste göra av mig med personerna som har valt att radera mig.
Jag är stark att klara det här, men vissa dagar måste jag hitta mig själv igen och fortsätta på min egna väg bygga upp mig själv jag måste vara svag för att kunna resa mig upp och vara ännu starkare nästa dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback