You can erase someone from your mind,but getting them out of your heart is a diffrent story.

Waaah, är så himla trött, har varit hel off idag kan jag säga, inte så konstigt med tanke på att jag röjt hela dom här dagarna, men inatt får jag äntligen min skönhetssömn och de bästa av allt är ju att jag får sova i min alldeles egna sääng, bästa!
Iaf efter att jag skrev inlägget drog jag och mamma till stranden vi trodde de skulle va sol så vi kunde ligga och sola, men nej vi åt pickinick och jag tog ett dop sen gick vi hem, kom hem decka i sängen en stund sen ropa mamma på mig och ville att jag skulle följa med henne på prommis så gick en stund med henne, sen har vi vart uppe hos grannen, softat där, fick låna naglack av henne, hon har tusen olika färger gissa om de vart svårt att välja men vart ett ljusrosa :)
Nu är jag hemma, ska gå ner och göra te sen efter de blir de musik sen sooova, vill ha bort mitt munsåår :(
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback