Thaiboat bäääästa <3

Helloo, tänkte berätta lite kortfattat om min dag, var en stund på stranden med mami och bror supermysigt, fixa mig sen mötte jag sofia,Liamoch paulina i stan, vi åkte till skanstull där vi mötte carmen brandon lalo o papi. vi gick till thaiboat och fyfan vad mysigt de var åt världens godaste thaimat kycklingwok med ris standard, sen efterätt de blev kladdkacka och massa goda drinkar vi satt där ett bra tag snacka lyssna på musiken som spelades kändes som att man var utomlands, sen drog vi till nått annat ställde nått chilensk låg rätt nära thaiboat där satt vi och åt igen haha, och skåla för min underbara syster som idag fyller 19 år!
Kom nyss hem iaf och vi har haft en helt underbar dag plus att jag kom in på frisölinjen och just nu kan jag inte bli mer en lycklig, love life! Godnatttt!
Bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback