strandag!

Helooo, ligger och lyssnar på musik och ska strax sätta på filmen dholpin tale, den verkar vara riktigt mysigfilm! Mamma kom in och väckte mig imorse vid tio och sa att vi skulle till stranden jag var rätt trött då jag hade så jävla svårt att somna igårkväll, men jag lyckades dra mig upp, har legat där med moster syster och kusinen Elvis plus grannar :) Bada och solat har jag gjort, sen skjussa moster oss till brunn där jag köpte choklad och chips och solo tidningen där jag fick en sminkväska plus kajal hehe :) sen gick jag mamma och lill elvis hem vi är barnvakt till han inatt, vi har grillat till middag och nu ligger skitungen och sover, och jag ska sätta på film sen blir de sleeptime, är död haha, o jag lär väl vakna tidigt imorgon då Elvis vaknar tidigt! Men jag har haft en mysdag med familjen!
inveg min bikini idag, dock har jag haft den när jag solat hemma men första gången på stranden :)
Hoppas på en strandag imorgon oxå faaan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback