son de amores

Hej på er, har inte skrivit sen i lördags, drog ju på fest, när jag och veronica var i stan såg vi Lydia som skulle ta tåget hem, men jag drog med henne oxå, sen kom sofia, vi drog till vällingby där de var fest i ett garage (stavning?) men hade ändå kul, somsagt de blir vad man göre till, kvällen sluta inte direkt som vi hade förväntat oss, men de löste sig i slutet, vi alla tjejer kom hem till  vevve sju på morgonen, decka skavfötters med Lydia på soffan, vakna igår upp vid ett åt frukost sen drog jag och Lydia hem till mig,  jag fixa mig osv, drog sedan och mötte Ricaardo vi drog hem till han där jag spenderade kvällen o natten, mys! vakna vid halv ett drog till stan mötte Lydia vi har suttit ute i solen en stund ätit chillat i kungsan, kom hem för en stund sen till Lydia och hade tänkt att sleepa. Kommer nog ta ett tag innan jag hittar sömnen, alldeles för mycket tankar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback