somebody that i used to know..

Heeej på er, hemma nu efter galna dagar. Jag skrev i måndags och i tisdags åkte jag och Lydia till stan åt kina buffe, man fick ta hur mycket mat man ville mmmmm, så gott, plus glass och fruktsallad, de satt fint kan jag säga, vi gled runt i stan kolla i massa affärer, gick oxå runt med min syster en stund, fick med mig ett par jeans shorts och ett par örhängen som jag döööör för, så fina :)
Sen åkte vi till rålis en stund tog ett dopp bara kroppen hehe, första doppet ddåra, sen åkte vi till en killkompis chilla där med lite folk somna fyra, vakna upp igår halv elva, la mig ute på hans ballkong och sola sen åkte jag och Lydia till rålis bada och sola och låg där ett tag sen drog vi till nåra kompisar i solna somna fyra och vakna nio för att dra till nacka Lydia skulle kolla synen för att kunna ta körkort oouff är helt slut, får se hur dagens planer blir, men måste packa för att imorgon drar jag med pappa och hela tjocka släkten till tallin över helgen bara!
Funderar på om jag ska slagga en stund är så himla trött plus att jag fått fetaste munsåret, snyyyyggt! elleh.
right nooow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback