nananayo!

hello boys and girls, sitter just nu hemma llite smått fixad ute i solen, väntar på att min buss ska gå de blev alldeles för varmt så bytte om till bikini! Iaf, dagen efter att jag skrev på bloggen åkte jag och lydia t stan sen till farsta c  gick runt där sen senare träffa vi veronica och chilla med nåra, sen drog jag hem till mig, igår låg jag och sola lite på dagen sen drog jag till stan me vevve vi åt lite och gick runt och jag fick med mig ett par shorts, så snygga! sen åkte vi till blackeberg och satte oss ute i solen en stund åkte hem till henne fixa oss sen drog vi och träffa miguel och alla hans vänner i haninge vi var på fest där sen drog vi från festen till en annan vi hade hur kul som helst kom hem halv sju! Har inte kunnat skriva för åskan slog  ner, så har ej haft internet, telefon eller tv men nu funkar allt som de ska! :)
vi hööörs!
jag oh Joshua på båten påväg hem från tallin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback