live, love laugh

Shoo, nu är jag hemma ligger i sängen helt utslagen efter en dag på stranden, men skönt har jag haft de. Drog till Tallin i fredags åkte hem till pappa och vi drog till båten som gick vid sex vi kom på jag och Melina dela hytt helt själva, vi åt middag, åt hamburgare med pommes sen börja vi fixa oss inför kvällen sen dansa vi hela natten och hade kul med alla, somna vid fyra vakna nio av att vi var framme vid tallin hoppa av båten och kändes som att jag hoppa av i spanien så varmt var de, men sååå skönt! vi gick runt kolla i massa affärer åt god mat och njöt av dagen, tillbaka var vi på båten åt middag och dansa och somna lite tidigare eftersom vi var helt döda, från tallin fick jag med mig ett par shorts och två par linnen och massa godis! Igår skjussa pappa hem mig till morfar där vi låg och slappa hela dagen åt kina mat och massa snaks, min moster har flyttat till morfar dom hyr huset brevid dom så där inne sov alla vi i deras stuga, sen idag har vi haft en heldag på stranden super mysigt, har precis ätit middag och har lite grannar hära, men jag har haft de bra!hoppas ni oxå haft de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback