let me love you.

Tjenare, har precis satt mig inne i soffan efter en god middag, fyfan vad gott vi grillade igen, åååh älskar grillat, bästa!
Idag vakna jag vid halv elva av att lillskiten var uppe och prata, jag åt sen gick vi och tog ett dopp drog hem hämta grejer då vi vände lika snabbt till stranden igen, vi tog då med oss pizza som vi köpte och åt på stranden, kebab pizza, var bara jag mami och Elvis sen kom grannarna med jordgubbar melon osv, vi låg där till halv fyra ungefär bada och sola då solen var framme, hur underbart som helst! Kom hem duscha och fixa mig lite,sen kom kickan felicia och robban hit på middag, vi alla har precis ätit dom sitter här utanför ska kanske gå ut en stund och va social sen blir de nog movetime, har ingenaning om vilken film de blir.. Filmen jag såg igår var faktiskt riktigt bra!!
På stranden idag! jag vill äta upp han, föör gullig!
och lite egopiiiics hehe!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback