Copa chile!

heellu, igår åkte jag hem från Lydia men kunde inte blogga när jag kom hem vi hade inget internet, vi höll på att fixa, men nu har vi trådlöst internet, gissa om de är skönt, innan så hade vi ju massa sladdar och man var bara tvungen och sitta i rummen men nu är de verkligen hur skönt som helst!
Iaf igår låg jag hemma och sola en stund sen drog vi till grannarna, åt middag, kickan fixa mina naglar franksmanikyr assnyggt och bara mös, sen idag har vi vart med hela papis familj i fittja, på copa chile, de är en festival där pappa brukar spela fotboll men hans lag spela inte idag, men de håller på i en vecka då finns de massa goda chilenska grejer man kan äta och vi hade super mysigt jag åt som en gris så nu är jag så jävla mätt och trött och hade tänkt att sova snart! vi hörs imorn puuussar
På båten påväg till tallin, med min kusin Emilia och Joshua

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback