Wild ones

Heeejsan, nu är jag hemma hos mami! Igår hade vi mysig dag, drog och vänta på att Joshua skulle dansa kommer ej ihåg vart han dansa, sen drog vi och åt på donken fett gott,sen drog vi och åkte skridskor haha åkte lite med Liam det gick väl sådär men vi åkte typ i en timme sen gick vi och satte oss på ett cafe och drack varm choklad med grädde! Supergott, kom hem plugga lite satt och kolla på top model sverige omg vad bra det var, en skitsnygg tjej som heter Jamilla hoppas på att hon vinner skitgrym var hon! eller är!
sen kolla jag och Joshua på jersy shore har blivit helt fast vid tvn nu asså, har laddat ner alla serier hehe, jaa!
Vad ska man mer säga, lämna Liam imorse på hans dagis, min plutt sen drog jag mot skolan med världens packning data kläder ouuf, skitjobbigt, och har vart i skolan hade matte och engelska nu är jag hemma ska städa i rummet har typ kläder och fullt med papper som ligger på golvet, haha.


Har haft ångest över mitt hår hela helgen vill färga eller lägga in slingor iaf, vill ej ha så här mörkt men kan inte bestämma mig! Heeeelp?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback