When people tell you you've changed, it's only because you stopped acting the way they want you to act.

hejsan på er! Har haft en bra dag, vakna imorse var heeelt död, låg och kolla på avsnitt av jersey shore jag lovar kan inte sluta, vill bara se mer, ladda ner sista kapitlet men det var inte alla avsnitt med så är tvungen att kolla på mtv sidan! Men det funkar lika bra! :)
Dagen rulla på i skolan sen drog jag och sola Nathalie va med mig, sen drog jag och träna har inte hänt mycket ska plugga nu sen blir det jersey shore ofc!
Bjuder inte på nån bild idag määän!

Bild tagen i fredags!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2012-02-20 @ 18:57:13
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback