pissdag, aja ny dag väntar imorgon, har lärt mig nått nytt iaf

Shoo mina bröder och systrar, har inte vart min dag idag, dagen börja perfekt tills jag insåg att luren var borta.. Japp trodde det var ett skämt sen dess har dagen varit helt knas. allt har gått upp och ner, har somsagt spärrat hela mobilen och simkortet så personen som nu lyckats fått tag på min lur kommer inte kunna ha tillgång till den, har ringt då det kom fram singnaler sen stängde dom av den, det suger jag vet, fan ska jag sitta och lyssna på nu när jag sitter på bussen.. Jaja det löser sig förr eller senare, kommer tydligen få pengar tillbaka så en lur kommer jag iaf fixa fram när är frågan, men just nu kommer jag vara utan luren tills jag fått mitt simkort med samma nr som jag har så kommer väl antagligen få ha min gamla lur så länge då, måste fixa fram min "piod" så jag åtminstonde kommer kunna lyssna på musik!
Jaja detta är vad min dag har gått åt, följde med Nattis till stan efter skolan vi åkte till hennes mammas jobb hämta laddare sen har inte mycket hänt hjälpt mamma med middag och bara softat!
har fortfarande ingen laddare men det löser sig :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback