måndag!

Hejhejhej tusen hej! Kom nyss hem har precis slängt i mig middag!
Fyhelvete vad kallt det är ute nu igen asså seriöst vill ha sommar! vem vill inte det egentligen.. Jaja var i stan med Nattis, nathalie f, får börja kalla henne för nattis istället eftersom att jag har två nathalie så det här får bli nattis. Men iaf, vi gick runt jag köpte jeans och ett par örhängen helt kär i dom svarta stora kors, omg säger jag bara. sen köpte jag puder:)
sen drog vi hem, ska lägga in lite kläder i garderoben och fixa och tror att det här är det sista jag skriver, ska stänga av datan om en stund så att inte batterierna tar slut helt  :)
Men hoppas ni haft en tung måndag, som jag har haft, peace!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback