Turn up the music!

Hello my friends, kom precis hem, lite trött sådära! Men dagen har vart bra och jag är på bäst humör, dagen flöt på i skolan, jag och nattis drog till stan sen där vi gick runt hitta en tröja och ett par vanliga örhängen som jag fick med mig hem! Sen drog vi och fika på nått äckligt cafe, lovar  smaka piss, tog en chailatte och en macka och nathalie tog en kladdkaka som vi skulle dela på, för det förta kladdkakan ska vara kladdig men det var helt torr, mackan var väl helt okej min chailatte smaka vatten, så det var iaf inget vidare, men sen chilla vi lite kolla runt och så, nu är jag hemma ska äta middag med familjen bara och chilla idag är det alla <3 dag ser det inte så speciellt egntligen men de är väl lite mysigt, men bloggar senare, ska kolla på top model sverige idag, wiiiiiie!!! :D
jaja vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback