Perdoname

Hejhejhejhej, trött och hungrig är jag. kom nyss hem har hunnit hjälpa mami stryka lite dukar. har tränat idag, så skönt har lagt till två lektioner på tisdagar så har tre matte lektioner, men dum som jag är sket jag i sista lektionen idag, för att min lärare skulle på kurs så jag skulle ha en annan lärare och hjälpa henne med massa nya elever och jag pallade inte, så drog och träna ist, menmen, gick på dom två andra mattelektionerna iaf!
Träna i en timme, shit va helt röd i hela facet asså överdrivet RÖD, haha. men iaf dagen har varit bra faktiskt :)
ska äta sen duscha sen göra en matte uppgift sen bara chilla. har fortfarande inte laddat datan än men fick låna från en tjej från skolan Lydia skitsnäääll!. Men har inte så mycket procent kvar, så  ska stänga ner den, så kan jag blogga ikväll :)
Hörs då hoppas ni haft en grym dag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback