memories never die

Hej på er mina fina!
Vart hemma från skolan gick upp och fixa mig sen ba nej mådde ej bra, och kollade ut och såg snökaoset så la mig i sängen och somande om vakna tio fyfan vad skönt det var. Har suttit hemma med syster hela dagen, vi har snackat om så mycket saker. Tur att jag har henne och idag är det än dag då jag saknar min gamla vän Ebba så mycket har kollat tillbaka på min gamla mobil hittade massa bilder på oss och helt sjukt hur kul jag och hon har haft tillsammans, vart på skarasommarland, hur många galna nätter vi haft alla sommrar, vi har vart galna tillsammans och henne är någon jag saknar så grovt, vi var så lika men konstigt så blir jag så jävla glad när jag tänker tillbaka på våra minnen, åååh♥
jaja dagen har varit bra har bara chillat internet har inte funkat så har inte haft tillgång till att blogga.
Ska kolla på it`S complicated med syster min snart, vi är ensamma, mamma är ute med jobbet så det är bara jag och hon idag :)

ÅÅåååh så mycket minnen med den här låten att jag bara sitter och ler som en idiot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback