Life doesn`t get easier you just get stronger.

Hejhejhejhejhej! Kom nyss hem asså jag har aldrig frysit om mina fötter såhär mycket som jag gjorde idag jag svääär! Kunde inte gå.. Haha galen dag i skolan har garvat sönder och bara varit på bra humör! Bra dag kan jag säga, hade möte kom fram till lite olika saker, vad mina mål är för att få gokänt skippa datan på lektionerna plugga en timme hemma och så har jag lagt till lite lektioner, det fixar jag, enkelt!
Nattis satt och vänta på mig åkte sedan med henne till gustavsberg och så hon mötte sin syster och så. Nu är jag hemma ska chilla ett tag till ta fram kläder och fixa lite, sen blir det sängen med jersey shore ofc!
Palla ej skriva igår, var i stan en stund med vevve snacka lite och så! sen var jag ba hemma kolla massa jersey avsnitt!
Nästa vecka blir det träning, ska börja lägga upp tre gånger i veckan måndag onsdag och torsdag är dagarna då jag ska träna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback