gröna jeeeans ge mig dom!

hejsan kära ni, nu är jag hemma hos mamma och ska försöka blogga som vanligt!
Kom hit idag, har vart hos pappa stannade kvar där, hade inget planerat så passa på att umgås med alla där :) I lördags skrev jag ju att vi skulle på middag, innan var vi på barnkalas med Liam till hans kompis, sen drog vi på middag världens godaste middag och godaste tårtan sofias brors barn alexandra fyllde år. men sen i söndags var vi hos min farmor och åt mat länge sen man var där och häsla på farmor och farfar vi chilla där sen i måndags gick jag och Joshua på bio i heron city vi såg filmen "shoo bre" skitbra har läst lite av den boken faktiskt :)
sen chilla vi bara hemma sen igår var vi hemma och sen drog till lilljeholmen tro mig har sätt ett par jeans som jag är heeeeelt bessatt vid vill ha dom och har letat överallt alla är slut paaaanik!!!
Idag var ajg med vernoica vi åkte runt och leta efter jeansen jag villl verkligen ha dooooom!Shit blir galen!

Nån som vet vart dom finns isf komentera eller något måste bara ha dom !!eller nån som vet om det finns liknande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback