Glow in the dark

Hejsan, kom hem för en stund sen, har precis ätit lunch med våra grannar och så, och mitt rum shit måste städa.. hatar att ha stökigt haha typ helt dammigt i hela rummet och ligger kläder lite här och var. Så det ska jag fixa..
Sov hos vevve inatt, vi drog t stan igår, åt kinamat bästa! Sen så åkte vi runt lite till kista köpte godis sen till jakobsberg och gick runt, helvete har nog aldrig varit så kallt som det var igår!! Jag dooog. Kändes som att mina öron skulle frysa bort.
Jaja sen var vi med nåra killkompisar bara satt och snacka var hemma vid halv två typ, satt vi datan en stund sen somna vi. vakna rätt tidigt imorse av att jag fick sms sen kunde jag inte somna om. Men ska fixa och städa rummet och baka, hiihi! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback