ont i mageeen!

Godkväll eller något, sitter i mitt mitt mysiga rum och chillar, åh älskar mitt rum nu är skitnöjd med det, böt ju till svarta gardiner sen har jag massa turkost till,skiitmysigt! Gillar föränring.
Aja blev ingen träning idag, Paulina skulle jobba, så ville ej träna själv.
Så åkte hem och chilla kolla på filmen Beat the world, skiiitbra faktiskt, lyckades somna men pausde sen sov jag en stund sen vakna jag av att Ellinor ringde mig, men iaf har annars inte hänt mkt, ska lägga mig lite senare och kolla film, är ledig imorgon, har ju lagt till en extra lektion på tisdagar, men läraren är borta och vandrar så fick ledigt, så då kan jag sova längre wie :)
Men hoppas ni haft en bra måndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback