om du bara är en dröm låt mig sova då.

Hellu, sitter hemma hos Ellinor, har vart en helt okej dag, sluta halv ett hade inte sista lektionen, så då drog jag till stan och mötte Ellinor för hon hade oxå slutat, vi chilla runt lite, ja allt som bara vi brukar göra :)
Drog hemåt efter en stund, har bara suttit här och chillat med Emma, Stella och nån kill kompis till Emma :)
Vi har lyssnat på musik, Ellinor har tagit massa bilder på mig hehe :)
sen har vi bara chillat, planerna är att Osman ska komma hit, vi ska tydligen möta han i slussen, men man vet ej vad som händer. Så allt är inte riktigt spikat än, annars blire bara chilla, vet ej om jag sover kvar här inatt eller om jag tar mig hem, om osman sover här sover såklart jag över oxå, men vi lär höras senare eller imorgon :)
Ha en bra fredagkväll, puss på er!

Today


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback