Lördag!

Godmorgon vakna nyss skitskönt! idag känner jag att jag är på bättre humör faktiskt, har mycket att se fram emot, kanske så man ska tänka? Min födelsedag, rihanna konserten osv, igår var det exakt en månad kvar tills min dag, dock fyller jag år på en måndag, men so what, den kommer bli bäst ändå :)
ska gå ner och äta frukost sen vänta på syster som ska komma hem,sen ikväll ska vi hem till grannens föreldrar, jag paulina, mamma, kickan, felicia, linnea och sandra och såklart pernilla som vi ska till ska sova över där och ha tjejkväll vi ska bada bubbelpool och aah bara mysa, ska bli skiitskönt faktiskt, fast det är inte förns fyra men iaf! vi ska oxå sova över där :)
men ska gå ner och äta puss på er!

Girls fall in love with what they hear. Boys fall in love with what they see. That`s why girl wear make-up & boys lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback