idag är det en bra dag! jag är bäst

hello dudes! idag mår jag toppen hoppas ni som läser oxå gör det, inte för att det verkar vara så många som bryr sig men jag gillar att bara skriva av mig och sen kolla tillbaka på massa gammalt, bilder musik osv!
men iaf idag har det vart en vanlig onsdag sluta vid elva åt lunch i skolan sen åkte jag och Nathalie till stan, nu menr jag den nya tjejen som jag precis lärt känna eller aa börjat vara med :) jag köpte två skitfina tröjor! sen så åt vi brownies med glass skiiitgod, men blev så jävla mätt! haha jaja sen åkte vi hem till nathalie en stund chilla lyssna på musik osv, sen nu är jag hemma har ätit middag och gick hem från brunn visst är jg bäst! nu ska jag måla om mina jävla naglar som ser cp ut, peace and love!

today;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback