i wanna be all the world to you.

Hello, sorry för att jag ej skrev igår, men i fredags iaf så på kvälllen ringde danie mig och jag och Ellinor åkte till skarpnäck chilla där med nåra av  hans killkompisar! kom hem runt sju på morgonen, somsagt vi bor på Ingarö!
Ja somna på en gång vakna igår runt halv två, jag och ellinor fixa oss sen drog vi hem till hennes pappa, vi åt godmiddag för hennes "bror" fyllde år och åt världens godaste tårta jag lovar har aldrig ätit godare, sen så låg vi bara i sängen kolla på feel the noise och stomp the yard, sen somna vi helt döda båda två, och vakna pigga för en stund har precis ätit frukost sska klä på mig kläder och sminka mig lite, ha en mysig söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback