helt okej tisdag :)

godkväll, sitter vid skrivbordet med en filt fryyyyser as mycket!
Kanske för att jag sitter med shorts och kortärmad och har precis duschat, jaja. Min dag har vart bra, åkte till mormor runt ett chilla där, åt lasagne och bara kolla på tv somnade oxå, fattar inte hur man kan vara så trött, men känns inte som att jag sover ut på helgerna just för att det alltid är folk som håller en vaken. haha men iaf sen drog jag och tränade med syster gick as bra förutom att jag är ju förkyld så tog det lite lugnare, men kändes skönt att träna, väl när jag var hemma, åt jag duscha sen har jag och syster stått och bakat bullar haha det är ju kanelbullensdag idag, har dock inte ätit än men ska gå ner och göra te oxå :)
Men hoppas ni haft en bra tisdag, looove!

Du kommer ALDRIG få se mig svag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback