Håll mig hårt eller släpp mig helt.

mår inte sådär jättebra, skiiiit jävla cp, är så besviken fattar inte hur en person kan göra så att man får känslor sen ba skiter i det, aaaah! Det gör riktigt jävla ont att bli sårad.. Jaja det ända jag ber om är att det blir bra igen, vilket jag vet att de kommer bli!
Men kom till skolan vid halv tolv skönt att få sova ut lite, har vart så jävla trött och seg den här veckan har vart åt helt jävla helvete just pga en person, åååh :(
Aja efter skolan drog jag till stan mötte vevve vi gick till sandys köpte as gooood macka och vi bara satt och snacka, sen hade vi tänkt gå runt lite i stan men det var så jävla kallt så vi åkte till nacka och så köpte vi varm choklad och bara satt och snacka om alllt och ingenting hheem sen så fanns de internet så vi satt typ framför datan, sen drog vi till brunn och bussen gick inte förns as länge så vi gick in på brunnen och ba chilla sådära!
Nej men nu ska jag ta bort sminket lägga mig i sängen och kolla på nån bra film
och försöka få bort hanhanhan från tankarna en stund iaf!

dagens, nya örhengen köpa i söndags om jag minns rätt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback