..

Hellu, kom nyss hem, jag är helt kaos, nej men jag vet inte vad som händer med mig idag, jag känner mig helt död, skitrött vill bara sova! är arg på vissa grejer, usch det här gillar vi inte, hoppas bara på att det blir bättre, vilket jag vet att det kommer bli..
Men iaf, idag var jag med Veronica och sofia, veronicas klasskompis vi chilla i nacka forum gick runt och drack varm choklad och kolla på massa kläder dock fattades pengar, men iaf vid hade trevligt.
Kom nyss hem, ska äta god middag och bara myyyysa! Kolla på film och försöka tänka på annat, behöver kommer ifrån en stund känns det som, men kommer sluta med att jag bara sitter vid facebook och väntar på att ... ska höra av sig. FUCK!


cp bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback