.

Jag har alldeles för mkt tankar tänkte dela med mig lite, eller aa skriva av mig.. Känns skönt, känns som att man får ut det..
Det är något som oroar mig, jävligt mycket, som alla kanske inte vet, är jag en skitblyg tjej och har inte alls bra självförtroende, vilket är så himla jobbigt, det är något jag jobbar på, jag gämnför mig med andra hela tiden, vilket gör så att jag sjunker ner på botten, jag vill kunna vara den tjejen jag är när jag är med mina vänner jag vill bara kunna vara mig själv, utan att känna att jag inte räcker till eller känna mig dålig, jag vill helt enkelt kunna köra mitt egna race, många tror att jag har värsta självförtroendet, men det kan jag säga att jag inte har jag jobbar jag kämpar varje dag, fö att bara kunna vara mitt egna jag, jag är rädd att höra sannningen, jag är rädd att bli lämnad sårad, jag försöker göra allt för att jag ska vara precis som alla andra, jag kanske inte är bra i skolan, men jag försöker, jag försöker..
Från och med imorgon ska det bli ändring imorgon är det jag mot världen jag ska göra det bästa jag kan! Jag skiter i nu är det dags för mig att ta ett nytt steg framåt, vad har jag attt förlora?

Jag kommer aldrig sluta le, från och me imorgon är jag bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback