Din talang: att ljuga Min talang: att få dig att tro att jag tror på dina lögner

Hellu, ligger nu i ellinors soffa och ska strax sova är helt sluuuut!
idag eller igår kanske man ska säga, haha nej säger idag så har vi vart i stan jag och Ellinor vi åkte från pappa runt två kanske så gick vi runt i stan jag kolla på en d brand jacka som jag önskar mig av papa hihi så jag skulle åka och testa vilken storlek så ska dom beställa den hihi överlycklig!
Sen så gick vi runt chilla och sen åt vi kladdkaka på cupcaces stället vid gallerian sååå jävla goda, sen så åkte vi tillbaka till fruängen för att jag glömde min sminkväska hos pappa och då åt vi middag där tacooos :) Sen åkte jag och Ellinor till handen, västerhaninge, vi satt ute med Fadde och alla hans kompisar men jag höll på att frysa ihjäl vi kom hem till Ellinor vid halv tolv, vi har ätit chips med dipp, sen har vi kollat på hunny 2, men tror ni inte att jag somnar, joo klart jag gör.
Haha menmen, det var min dag iaf! Igår hade vi oxå jättemysigt med min fina bror!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback