Vardagar e så sjukt tråkiga-.-

Tja, sitter här och chillar efter att ha pluggat:) Gjorde allt som ska vara färdigt i so :) Så nu kan jag chilla :)
har vart en bra dag i skolan, dock verkar det som att alla har varit rätt sega, men vädret har iaf fått mig på bra humör :) Hade hemkunskap ju och vi grilla as gott var det! Sen flöt lektionerna på sluta vid två drog hem börja plugga på en gång, Paulina kom hem en stund vi snacka hon har ju inte vart hemma på hundra år, hon bor typ hos sin kille kan man säga :P
Men sen har vi ätit middag ute och jag har dunkat musik ett tag, ska väl chilla ett tag till, ska läsa sen iaf :)
Jag testa min nya bikini :)

Jessie J - Nobody's Perfect.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback