Torsdag trött hela dagen :( imorgon favoritdagen.

Hejsan :) Allt bra? NU borde ni komentera lite tycker jag, säg vad ni tycker jag ska skriva mer om? eller aa vad jag mer ska skriva om mer än en min vardag liksom!
Aja idag hardet vart en dålig dag :( Jag har vart på as bra humör, men kom till skolan hade ingen engelska på morgonen alltså elevensval pga att andra hade prov hade sen bild, sen lunch sen ingen engelska igen för att då var det vissa som hade nationella sen no, haha kunde haft sovmorgon eller något!
Aja tråkigt också att Maria e sjuk :( Fast hon kommer imorgon mitt solsken!
JAja ska plugga till no provet fylla i massa frågor osv, sen så ska jag kolla på streetdance 3d har sätt alla andra streetdance, dom tillhör ju inte varann men alla är ju dansifilmer love it!
Men ska packa också, imorgon ska jag och Ellinor till min papi efter skolan, vi ska vara barnvakt till min favorit Liam min papi och hans tjej ska på fest så vi ska vara hemma och mysa! Hihi men viii hööörs. Hoppas ni har haft en bra dag!
Memories never die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback