Tooorsdag!

Shoobre:) Sitter och chattar med Ellinor och Osman på facebook haha vi har typ inget liv. Ja ja, kom hem för en stund sen, dagen har vart lång, hade matte nationella, som gick åt helvete haha, i vilket fall som helst kommer jag få IG så att det känns taight men vad ska man gööra ?
Efter skolan drog jag och Ellinor till g2 har sökt in där som först val så var där med ellinor och gick runt haha asnice skola!!
fick värsta goodiebagen eller hur det stavas med nagelack och nagelstenar och en bok och choklad osv :)
Ja nu ska jag lägga mig i sängen om jag kan försöka hoppa hur den här chatten. Hihi godnatt imorgon är det freeedag!'
Jag och fina Paulina i skolan i måndags <3
Helthelthelhelt underbar!

Kommentarer
Postat av: MALIN

vilken linje har du sökt på G2? :)

2011-05-07 @ 00:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback