snö den 3 maj, hallåååå?!

aHellu:) Ligger hemma i sängen, kom hem för en stund sedan. Imorse när jag vakna var jag helt död och man blev inte direkt piggare av att kolla ut i fönstret och se att det snöar :O Fuck det är den 3 maj och det snöar hah vilket skämt!
Aja annars så har dagen funkat helt okej, skulle vara toppen om vädret var som förra veckan menmen!
Drog hem till mormor efter att jag slutat två, vi åt spagetti med köttfärsås sen glass,MUMS. Sen pluggga jag sen nu kom jag hem ska göra te sen lägga mig och fortsätta läsa min bok pojken som överlevde var as länge sen jag läste, men idag ska jag fan ta och göra det :)
Bild tagen igår!
When my world is falling apart, when there`s no light to break up the dark. That`swhen i look at you

Enrique Iglesias - Hero


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback