Snart fan taggar jag härifrån dudes!

Hejsan! Hörde aldrig av mig igår. Menpå lördag då vi var hos Ellinors pappa så var vi på tagen i Täby centrum,sen på kvällen så grilla vi,vi skulle ha åkt och kollat bio men det blev så sent. så vi stanna hemma åt godis :D Sen så var vi ute på promenald. somna två vakna åtta inte mkt sömn,vi åkte till Ellinor plugga lite,sen drog vi till stan mötte Brandon, Osman och Happy sen drog dom och åt och jag och Ellinor chilla runt lite, drog hem åt middag hemma hos dom sen följde ELlinor och hennes mamma med mig hem.
När jag kom hem packa jag resväskan så nu är det nästan färdigt. Ska plugga färdigt det sista. Men dagen har jag ingenting att säga, har vart en vanlig måndag inte så bra dag i skolan. men just nu är jag med syster som e hemma :)
Jaja hörs!
Förra veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback