Min valborg, som jag inte alls förväntades skulle bli så bra!

Hellu, har precis målat naglarna med mitt nya naglack asfint! KOm annars hem för ett tag sen från pappa. Vi kom dit runt halv två igår vi skulle grilla men ingen kunde typ plus att det inte var så bra vääder, så vi chilla hemma bara igår på dagen sen vid halv åtta gick vi ner till majbrasan bara. Jag joshua och ellinor vi gick och mötte Alexandar och yayhe brandons kompisar. Sen kom Brandon med alla sina kompisar plus sin tjej, sen lämna vi joshua hemma medans vi alla andra gick hem till Brandon han var hemma själv så vi satt och lyssna på musik chilla satt o snacka! Sen vid ett drog alla typ sen var det nåra av Brandons kompisar kvar vi satt o snacka och tchilla, sen var det jag Osman, ELlinor och Brandon kvar vi låg bara i soffan satt o lyssna på musik sen somna vi vid halv sex kanske :)
Vakna vid elva, åt frukost där  sen drog vi hem till mig hämta grejerna sen drog vi hem och nu e jag hos mami!
e så himla trött men ska göra färdigt min novell sen ska jag bara chilla och sovaaaa!
Jag mår inte bra alls, inte att jag känner mig sjuk men är trött på allt vill  boooort. Vill inte vara kvar :(
aja 25 dagar kvar att stå ut!
Paulina, jag och Ellinor i fredags! fina tjejer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback