: Maj 9, 2011

Shulululu! Sitter framför mtv och lyssnar på musik och chillar lite inte jag ska dra mig mot skolan! Måndagar är alltid chill. Har också bästa lektionen!! Wiee hemkunskap och idag ska vi typ grilla ;)
Får se hur det går. Sen efter skolan ska jag hem och plugga och jag lovar jag ska plugga som en röv jag slutar klockan två och jag ska INTE sätta på datan för då blire inget plugg, men jag måste verkligen sätta fart för det är inte långt snart åkkker viiii!!! Helt ofattbart :P
IDag :) Nu ser ni mittt hår vill ha lite ljusare faktiskt :) Men det blir ljusare i Spanien och det är ju bara toning, det var bättre en vad jag hade innan det var ju typ orange plus att om jag skulle åkt till spanien skulle de bli typ gult :O

Mikey Mic - Swedish Girls


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback