Maj 15, 2011

Heej :) Nu är ja hemma från papi, kom hem för en stund sen plocka undan lite i rummet såg förjävligt ut :O Är jätte hungrig mami står och gör mat mums :)
passa ju Liam i fredags jätte mysigt hade vi, Liam somna vid nio och jag och Ellinor somna två dock vakna liam emellan åt och grät lite men han hade ju oss så det löste sig:) Iaf vi vakna runt halv elva igår och sen fixa vi oss drog till Claudia fixa våra naglar jag la bara på gele så att det ser tjockare ut sen måla hon mina nagalar fett ballt. så fixa hon ellinors med lösnaglar som också blev as snyggt. sen drog vi mot tumba igen och pappa skjuttsa oss till heron därjag och Ellinor såg på insidious as grymt personen som har gjort den filmen har även gjort Paranormal activity och saw filmerna. Den här var också riktigt grym och läskig haha! Kom hem runt tolv satt och umgicks en stund med familjen sen somna vi och idag har vi bara vart hemma en stund drog till stan åt glass. Har vart piss väder och har haft ont i huvudet! :( neej nu ska jag ta och äta :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback