Livet är inte alltid lätt

Hellu :)
Idag har dagen varit helt klart sämst, jag har inte haft orken att göra något, det har hänt en grej, tar ej upp de här... Men det är inte något jag kan göra något åt, jag försöker gå vidare, med personer som försvunnit och försöker vara stark genom att ha kvar dom personerna jag är värda i mitt liv! Jag måste lära mig se från ljusa sidan..
Aja seg dag har varit trött så inget att berätta om var i skolan bara sluta klockan två kom hem plugga, suttit vid datan, hjälpt mami med wok och nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik :) Ska sova riktigt tidigt! Imorgon ska det bli en bra dag det har jag bestämt. Jag ska skita i allt det gammla!
Aja annars nu på kvällen börjar jag känna mig på bättre humör genom att ha pratat med folk lyssnat på musik som får mig på bästa humöret!
Efter regn kommer solsken inte sant?
Bilden är tagen idag me Marias canon :)
You`ll miss me when i`m gone

Cinderella- Britney Spears


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback