Långhelg :)

Hellu mina damer och herrar :) Med mig är det bra, förutom att jag är grymt trött! Fattar inte varför,men har vart det precis hela dagen.. Jaja hade två lektioner idag, sluta vid tolv hur soft?
Lyckat jag och Maria missa bussen, så vi fick vänta en timme, sen tog vi bussen hem till Maria, vi var där hon skjussa mig med sin nya moppe as nice vi åt pasta och chilla med livet. Kom nyss hem från henne ska nog göra en svenska grej! Men nu har ja iaf långhelg imorgon är de barnbytardagen men vi r ju inte här nästa år så vi har fått ledigt och sen på fredag är det studiedag, så imorgon kör jag en riktigt plugg dag! Men ska iaf göra sista svenska uppgiften sen är jag klar med allt i svenska yeey :)
Riktigt skön låt. åh sommarkänslor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback