Kårsta :)

Hejsan mina vänner! :)
Sitter hemma hos Ellinors pappa, Ellinor duschar just nu. VI åkte ju hit igår men innan det gick vi runt i stan där jag köpte en as fin navel piercing sen åkte vi mot Täby centrum där vi gick runt då köpte jag även ett par örhängen fotr imorgon :)
Sen drog vi hem till Ellinor där vi åt middag, och bara chilla, sen gick vi ut på pomenad i en timme as mysigt vi gick och snacka och lyssna på musik :)
Somna vid halv två och vakna vid tio åt frukost slängde på mig kläder osminkad och vi åkte mot täby centrum jag Ellinor och Emma och deras pappa, dom skulle fixa emmas iphone sen gick vi runt där en stund, Jag har precis duschat och ska börja sminka mig vi ska väl vara hemma, sen senare så är planerna att gå på bio :) wiee
Men vi hörs nog imorgon ha en forsatt bra lööördag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback