Grymhelg är bara förnamnet ;)

Hellu folk!!Har haft en grym helg sorry för dålig bloggning men har levt livet!
I Fredags sov ju Ellinor hemma hos mig, vi chilla här satt och chatta med roligt folk, sen vakna vi vid halv elva, drog in till stan jag köpte min heltklart favorit bikini, den e så HIMLA snygg, har tagit bilder, med Ellinors canon så kan inte lägga upp dom idag men ska  ta en bild med min kamera så kanske den kommer upp lite senare, eller imorn :)
Sen gick vi runt där, åt kinamat. Vi drog hem till mig hämta sovkläder osv, sen drog vi till Gustavsberg Emelie hoppa på bussen i brunn och vidare åkte vi till nån ungdomsgård, man kanske inte ska kalla det så, men iaf det var tjejmingel där igår. så vi satt och snacka om allt as mysig fick mini cupcackes as gott, sen drog vi hem till Ellinor. Vi tona mitt hår, men resultatet blev grönt, just för att jag hade haft så himla ljust innnan och tog inte nån toning med rödpingment i så jag fick lite små panik. Men sen så satt vi framför skaype och chilla lyssna på musik och skratta som bara den. Somna vid fem vakna vid nio av att solen lös in i rummet och det var alldeles för varmt. s¨å vi gick upp åt frukost sen drog vi till stan jag köpte en ny toning och Maria kom så vi åkte och åt kebab sen drog vi hem till Ellinor jag färga marias hår och Ellinor och Maria färga mitt hår, jag blev faktiskt nöjd!! Det var snyggt ska sen innan skolavslutningen lägga in lite slingor :)
Annars så kom jag nyss hem, ska måla naglarna och äta ngt sen blire läggdags. är grymt trött och måste sova så att jag är pigg till en skoldag imorgon. Inte långt kvar till jag åker till Spaninen men måste verkligen plugga in resten av alla uppgifter som ska vara inne!!
Påsklovet!

Snoop Dogg - Sweat (David Guetta Remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback