Gran canaria here i come woho!

Yeyy. kom hem från skolan fett skum dag, helt onödigt.Jaja papi kommer och hämtar mig här snart resväskan packad och plugget klart! Ber tusen gånger om att planet inte blir inställt imorgon eller något annat fel. Den här resan ska bli bäst!
Ja vi åker inatt till arlanda sen flygervi imorgon bitti vid sex! Landar vid gran canaria vid tolv! Kanske bloggar där, om finns data,annars är det här det sista jag skriver, Önska mig lycka till och hoppas alla har det bra. Kärlek till er alla!
Peace out.
Nu är jag redo för värme <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hallå, du vet väll att det är sånt här jävla askmoln :( Men hoppas verkligen att du får det bra kusse musse :D<33

2011-05-25 @ 11:06:11
URL: http://linneasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback