Fredag tchiiill med livet!

Hellu :) Sitter hemma i soffan med Ellinor och bara chillar, håller på att ladda ner the last song hihi hon har inte sätt den, så den måste vi se!
har vart en bra dag, har vart riktigt trött men drog mot tumba med ellinor hämta min favorit på dagis. var hemma en chilla. Sen kom sofia hem och jag och Ellinor gick ner på gården och gick runt och snacka. Sen har vi suttit vid skype och vart med min Liam som nu ligger och sover. Min papi och sofia är på fest i nån lokal min farbror fyllde år igår, det är han det är fiesta för :P
Nej men nu ska jag vara social. Hoppas ni har haft lika bra fredag som mig :)
 

                                    
                                     Omg dör för låten!Börjar nästan gråta texten och hela låten mäcktiiiig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback