Bra start på veckan ;)

Tjatja!Ville bara säga att jag lever! Har haft en bra dag idag, dock pissväder menmen! Hade lite sovmorgon. På morgonen brukar vi ju ha mentorstid, men nu får en i taget prata med läraren och det gjorde jag förra måndagen så jag sov en timme till as nice! Hade hemkunskap gjorde italiensbröd kommer ej ihåg vad det heter, men det var helt okej :) Sen so sen slöjd, sluta klockan två. Har precis gjort färdigt mitt broderi don`t worry be happy as fint :) Och nu pluggar jag so :( Ska hinna färdigt med allt som ska vara inne, det ska jag lämna imorgon det har jag lovat mig själv! Nej nu ska jag fortsätta dunka musik och plugga! Hoppas ni haft en bra dag! Föresten vad tycker ni om designen? Jag älskar den! Tack igen Paulina <3
Kärlek till låten! Älskar videon, hon e en riktig skönhet asså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback