21 dagar kvar

Mmmm sitter och dricker te och äter blåbärsmuffins! Det förtjänar jag!
Har vart en bra dag, följde med Ellinor till doktorn idag, hon tog blodprov så gullig som jag 'är följer jag självklart med! Sen åkte vi tllbaka till skolan, hade idrott i spöregn! Menmen är glad att jag var ombytt iaf!
annars så har dagen rullat på, har vart övertrött och dött av garv hela dagen, har fått skrattatacker typ hela tiden.. Men jag älskar det!
Kom hem baka muffins! Pluggat svenska och no duktig chey! Ska äta upp och dricka upp te, sen ska jag lägga mig och läsa!
Pussar
Sätt aldrig den du älskar åt sidan för den du tycker om, för den du tycker om kommer sätta dig åt sidan för personen den älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback