vill ha värme igen

Tjatjatja, gjorde ett inlägg igår men tydligen publicerades inte inlägget, internet var fett med segt igår!
Jaja igår kväll mötte jag syster efter hennes jobb jag gick näsan hela vägen till brunn sen tillbaka..sen på kvällen så mötte jag Ellinor med Min syster, och vi gick och bada vid återvall med hanna, emil, Emelie, Jakob och Tova
Vakna halv elva imorse skulle kunna sovit mkt längre, men palla liksom, gick upp åt frukost, har vart ute med syster och mamma och plockat massa blåbär hiih. har laddat ner massor musik också.. Men snart borde det bli stranväder tkr jag, har lust att ligga på stranden och sola och bada vorde skönt! Hoppas på fint väder imorgon iaf!
Ska möta Paulina efter att hon slutat jobbet lite senare ska också baka blåbärsmuffins..
Nej nu måste jag läsa!
juste måste städa mitt rum också ser helt äckligt ut, ahh palla!
tung låt asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback