Party is in my head

Yoooo!
Ligger i sängen med chips och chattar och lyssnar på musik, är ensam hemma såklart är min kisse misse här också.
Mamma och Paulina är uppe hos grannarna men pallar ej gå dit dom sitter bara ute och snackar då kan jag lika gärna sitta här och chilla. Läste ut min bok nyss också "gömda" ska börja på fortsättningen "asyl". Idag har jag legat på stranden med mami, syrran, kickan och Felicia bättra på brennan och bara badat och läst och lyssnat på musik. Skönt!
Har ätit middag och nu blire bara chill kanske kollar film lite senare eller läser :P haha känner mig som en nörd!
PÅ fredag drar jag och Ellinor till Riga med Sofia och hela hennes familj fett kuuul! :D
Jag, Melina, Emelie (melinas kompis) kommer dela hytt fifan vi kommer kaosa båten läägntar! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback