im home!

Omg är hemma, känns som att jag vart borta en evighet. Har haft mysigt i Örebro faktiskt. Har badat, haft tjejkväll, läst som en galning. blivit besatt av nintendo kollat på massa filmer.  har suttiit och spelat supermario haha! bara chillat med livet helt enkelt, skönt att komma bort en stund och bara umgås!
Just nu läser jag en bok som heter "gömda" hemsk bok.sen asyl fortsättningen av gömda och sen Mias hemlighet. Det är en tjej som berättar om sitt liv orkar inte berätta vad dom handlar om, dels att hennes kille misshandlar henne! Shit helt sjuk bok.. Omg!
Jaja mamma köpte dom igår till mig. Idag åkte vi bara hem städa huset innan vi åkte, ska chilla en stund packa upp kläder. sen ska jag nog möta syrran som jobbar på vivo!
vi låg på stranden och sola, man ser lite från min nya bikini. Iaf jag och Felicia!
jag står o äter korv, lite dåligt ljus men skitsamma
Min bror Victor. Love u<3
Söta hunden som var där. Kommer inte ihåg vad den heter, men de så fin!
hahah myspys!
Jag och felicia!
Haha ett bevis på att jag låg och läste!
Till tjejkvällen som vi hade igår :)
Världens bästa mamma. Hur mycket vi än bråkar älskar jag dig!
Mina naglar igår som Kickan fixa :)
Hon noppade även mina ögonbryn hiih :)
Hahha usch, jaja jag bjuder på lite bilder ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback